• Hallo zusammen,


    mal eine Frage: War von euch schon mal bei Fantissima? Überlege mal mit der Freundin hinzugehen, der Preis schreckt aber doch ein Bisschen ab. Wenn es empfehlenswert sein sollte, würde ich es aber mal mitnehmen.

    MattEagle‘s Kumpel: „Jedes Mal, wenn ich vom Klo komme, stehen 70 Kölsch auf dem Tisch!“

  • Seh ich jetzt erst.
    War selber nicht drinnen, aber kenne einige die drinnen waren und denen hat es (sehr) gefallen.
    Der Preis ist relativ. Glaube es es gibt 4 Gänge, dazu noch die Show. Wenn man das einzeln haben möchte, bezahlt man denk ich mehr. Wird sicherlich ein schöner Abend.

  • Danke.


    Hatte das jetzt schon auf gut Glück mal gebucht. Die 300 Tacken sind ja noch überschaubar. Habe direkt mit Hotel gebucht, weil die Nacht in Verbindung mit der Show nur nen Zwanni kostet.


    Ich werde dann berichten wie es war (also Show und Essen, nicht die Nacht :face_with_tears_of_joy:)

    MattEagle‘s Kumpel: „Jedes Mal, wenn ich vom Klo komme, stehen 70 Kölsch auf dem Tisch!“

  • Beschreiben reicht schon, die Bilder mach ich mir dann im Kopf :smiling_face_with_sunglasses:


    ALLEZ FC

  • aff morje bes aanfang januar jeht em phantasialand
    och widder dr wintertraum loss.
    do es alles weihnachtlich jeschmück un et jitt leckere
    saache ze esse un drinke.wie op nem weihnachtsmaat.
    un et es nit esu vill loss wie süns.
    kann ich och jedem nur empfehle ens dohin ze jonn

  • aff morje bes aanfang januar jeht em phantasialand
    och widder dr wintertraum loss.
    do es alles weihnachtlich jeschmück un et jitt leckere
    saache ze esse un drinke.wie op nem weihnachtsmaat.
    un et es nit esu vill loss wie süns.
    kann ich och jedem nur empfehle ens dohin ze jonn



    "ze müffele" --> "ze esse" jidd et nitt.
    Und "Weihnachtsmaat" es och nit richtisch Kölsch. Weihnachten is chresdag. Do jidded doch uch n eijen wöödche für "Weihnachtsmaat"odda nitt?
    Hätt he inna op dä Akademie för uns kölsche Sproch jeliehrt?


    :koeln: :prost: :koeln: :dom:

  • wenn dann du leeve jung oda mädche.
    ich han dat met dr muttermilch schon opjenumme.
    wenn ich müffele oda käue schrieve verstonn dat he
    doch nit all lück.un weihnachtsmaat es weihnachtsmaat.
    un chresdaach säht mer nur für de drei daach vum 24.bes 26.12.
    :prost:

  • wenn dann du leeve jung oda mädche.
    ich han dat met dr muttermilch schon opjenumme.
    wenn ich müffele oda käue schrieve verstonn dat he
    doch nit all lück.un weihnachtsmaat es weihnachtsmaat.
    un chresdaach säht mer nur für de drei daach vum 24.bes 26.12.
    :prost:


    Jo jung, dann häste ens wohl rääsch. Isch han nix jesaat
    Ne jrooß

  • Wer käue nit kennt is kinne kölsche. :prost:

    PRO FC, meine Liebe, meine Stadt, meine Partei.


    Skymax (Praeses Emeritus), Ich (Präsident), sharky (Vize), Flykai (Schriftführer), grischa, Heimerzheimer (Ehrenmitglied), caprone, elkie57, winter, Matze86, frankie0815, floedi_82, kölsch, banshee, ManwithnoName, Mittelfeld, effzeh, der Pitter, Hunsrück FC, Je(n)sus, troemmelche71, izeh (Catering), BadischerBock, Salival (Klofrau), Rodi, Die_Macht_am_Rhein (Pressesprecher), Hassenichjesehen (Nummerngirl), lunyTed (Azubi), Kimeo, Olemaus.

  • Wer käue nit kennt is kinne kölsche. :prost:


    100% !


    Ävva ma han eh su vill sprooch verluure und mit all dä aal Lück die "jonn" weed et imma schlimmer. Ma möchte kriesche. Nur noch su ne Henning Krautmacher driss rheinische Partyersion. Wenn ich su an ming Heimat denke...

  • cool, macht doch einen eigenen Thread auf


    ich kann leider (trotz Wörterbuch zu Hause: deutsch-kölsch) nicht so schreiben


    lese es aber total gerne

    Mer schwöre dir, he op Treu un ob Iehr! Mer stonn zo dir, FC Kölle! Un mer jonn met dir, wenn et sin muss durch et FUER :FC: :effzeh: :red_heart:

  • 100% !


    Ävva ma han eh su vill sprooch verluure und mit all dä aal Lück die "jonn" weed et imma schlimmer. Ma möchte kriesche. Nur noch su ne Henning Krautmacher driss rheinische Partyersion. Wenn ich su an ming Heimat denke...


    ...un sinn dr dom su vür mer stonn mööch ich direk op heim
    aanschwenke ich mööch ze fooss noh kölle jonn :red_heart: :koeln: :dom: :red_heart:

    Einmal editiert, zuletzt von kölsche jung ()

  • cool, macht doch einen eigenen Thread auf


    ich kann leider (trotz Wörterbuch zu Hause: deutsch-kölsch) nicht so schreiben


    lese es aber total gerne


    Der Thread wäre doch genau richtig dafür.. :dom: :koeln: :prost: :clown_face: